Thursday, February 23, 2012

Cuti Khamis 23 Feb 2012

Hari ni saja apply cuti untuk rehat2 and buat keje kat rumah.maklumlah biasa pagi2 sokmo rushing apakata hari ni buat keje secara santai hehehe bestttt..antaranya membasuh kain2 lapik kucing....taraaaa  siap sudah berjemur

 tengok umah kucing kosong

sapu2 garaj rumah


Basuh kereta...lama sudah x basuh keta

Nak dijadikan citer dlm tgh syok basuh2 keta pastu nmpk monyet2 di hadapan rumah..kucing2 hanya tengok je...terus ambik batu kecik2 lempar untuk halau diorg dari masuk ke kawasan rumah..

Sekali monyet2 yang dihalau tu ada sekor dia pusing balik kejar aku...bertempik la sampai berdiri bulu roma ketakutan..mujur sempat masuk ke kawasan laman rumah balik..
sudahnya abang aku ambik lastik + batu untuk halau  yang sekor tu pergi dari situ...tau takut
Nota:makin banyak monyet liar berkeliaran kat kawasan rumah..ingat citer si monyet makan cili pastu sang kancil kata jangan monyet jangan...maknanya monyet ni mmg jenis degil kan..

0 comments:

Post a Comment

komen sikit