Wednesday, February 1, 2012

Kereta Jumpa Doktor

ermm bukan orang je sakit..keta pun blh sakit..ari ni kene p jumpa doktor air cond..kene ambik cuti tahunan bkn MC ye..sbb yg sakit keta  so ketala kene ambik mc hntr kat saya hehehe

Yang ni p bengkel lain..mintak suh tgk je ..skali p tukar tali kipas air cond


 ni r rupanya tapi bila tukar masih berbunyi..skali di minta kene rujuk pakar 
P jumpa pakar  aircond sebenar

 Rupanya tabung gas bocor...
 Nampak tak yang tanda X n X1..X tu yg lama bocor so kene ganti yg baru X1

Sinilah (tgk yg tanda X atas sikit ) letaknya mende alah tu

Sekarang dh sejuk & tak bunyi lagi
Nota; nak servis kompressor air cond xde spare part..di sarankan tukar..skali tukar mhl tu...nntilah tgk budget dulu..harap2 keta makin sihat..maklumlah kalau dh masuk umur ke 6thn lebih ni faham2jelah

1 comment:

  1. better hantar perodua sbb harga lagi murah. tak tahu la kat tpt awak harga cane tp kat area saya sangat2 ok :)

    ReplyDelete

komen sikit