Saturday, October 20, 2012

kerbau oohh kerbau mana tuan engkau

haiiii tuan kerbau bila la engkau mau kandangkan ternakan kau..dibiarkan berkeliaran sana sini, makan tanaman orang, lepak di tengah jalan sampai ada yg meragut nyawa...sambil makan n lepak pun ternakan kau MEMBUANG dihadapan jalan2 umah2 ,sampai menyusahkan pengguna jalan dan tuan rumah ..itu belum hujan ...kalau dah hujan bau hancing sampai ke dalam rumah...nak kata kerbau tu tak cerdik tak logik la kan dah namanya binatang  mana la reti...yang cerdik mestila tuannya..haiii bela kerbau berekor2 hrg utk sekor dah ribu riban xkan xde tanah utk buat kandang....

ni lah tugas di pagi hari minggu...kambus bahan buangan kerbau dengan pasir. kedudukan yg strategik setentang ngn umah..bau pun ya ampunnnn













0 comments:

Post a Comment

komen sikit